Til hovedinnhold
Vennligst vent...

Slik melder du inn en skade

Under finner du en oversikt over forsikringene vi tilbyr og hvordan du melder inn en skade.

Skaden gjelder en betaling- eller kjøpsforsikring:

BNP Paribas Cardif

Har du en betalingsforsikring eller en kjøpsforsikring, er det BNP Paribas Cardif som vil hjelpe deg videre.

Du kan melde inn skade for arbeidsledighet og sykdom til BNP i deres digitale skadeportal:

Gå til BNPs skadeportal her

 

Covid-19

Hvis du har blitt permittert, arbeidsledig eller syk på grunn av Covid-19, må du melde inn dette via skadeportalen vi linker til over.

Les mer her om hvilke krav BNP stiller for dokumentasjon rundt Covid-19.

 

Kjøpsforsikring

Skal du sende inn en skade i forbindelse med kjøpsforsikringen din, må du melde denne inn på e-post eller brev via et skjema som du laster ned her:

Meld skade kjøpsforsikring (PDF)

Ønsker du å melde inn skaden for arbeidsledighet eller sykdom på e-post eller som brev, må du først laste ned skjemaene her:

Betalingsforsikring for lån

Meld arbeidsledighet/Permittering (PDF)
Meld Sykdom/ulykke (PDF)
Meld dødsfall (PDF)
Meld kritisk sykdom (PDF)

Betalingsforsikring for kredittkort

Meld arbeidsledighet (PDF)
Meld sykdom/ulykke (PDF)
Meld dødsfall (PDF)
Meld kritisk sykdom (PDF)

Skjemaene (med vedlegg) sendes så til:

forsikring@bnpparibascardif.no

eller til:

BNP Paribas Cardif
Postboks 140 Sentrum 
0102 Oslo

Obs. Sender du inn skademeldingen via et skjema vil behandlingen ta litt lenger tid.

Kontaktinfo:

BNP Paribas Cardif

(Betalingsforsikring og kjøpsforsikring)

Nettside: www.bnpparibascardif.no

E-post: forsikring@bnpparibascardif.no

Telefon: +47 23 23 75 00

Skaden gjelder en reise- og avbestillingsforsikring eller ID-tyveriforsikring:

Gouda forsikring

Er det en reise- og avbestillingsforsikring eller ID-tyveriforsikring du skal melde inn en skade på, er det Gouda forsikring som vil hjelpe deg videre.

Du melder inn en skade i Goudas digitale skadeportal:

Gå til Goudas skadeportal her

Akutt skade på reise:

Gouda Alarmsentral

Telefon: +45 33 15 60 60

Telefaks: +45 33 15 60 61

E-post: alarm@gouda.dk

Ikke akutt skade: 

Gouda Reiseforsikring

Skadeavdelingen

Telefon: +47 21 40 85 00

E-post: skade@gouda.no


Nettside: www.gouda.no

 

ID-tyveri

Det er cxLoyalty, som på vegne av Gouda, håndterer skader dekket av denne forsikringen.

cxLoyalty må du kontakte på telefon +47 66 98 66 02. De er tilgjengelig 24 timer i døgnet - 365 dager i året.