Slik melder du inn en skade
Under ser du hvordan du melder inn skade for de enkelte produktene.
Skaden gjelder arbeidsledighet eller sykdom:
Har du en betalingsforsikring og ønsker å melde inn skade for arbeidsledighet eller sykdom til BNP Paribas Cardif, er det enklest å gjøre dette via deres digitale skadeportal:
Ønsker du i stedet å melde inn skaden via e-post eller brev, må du fylle ut et av skadeskjemaene nedenfor og sende inn dette. Obs. skadebehandlingen vil ta noe lengre tid ved skademelding per e-post eller brev.
Skaden gjelder kritisk sykdom eller dødsfall:
Dødsfall og sykdommer definert som kritiske sykdommer skal meldes inn med bruk av skadeskjema.
Skadeskjema som benyttes for lån:
Meld arbeidsledighet/Permittering (PDF)
Meld sykdom/ulykke (PDF)
Meld dødsfall (PDF)
Meld kritisk sykdom (PDF)
Skadeskjema som benyttes for kredittkort:
Meld arbeidsledighet (PDF)
Meld sykdom/ulykke (PDF)
Meld dødsfall (PDF)
Meld kritisk sykdom (PDF)
Adresse til BNP Paribas Cardif skadeavdeling finner du litt lengre ned på siden.
Covid-19
Til deg som skal melde inn skade i forbindelse med Covid-19:
Se krav rundt hvilke dokumenter som må sendes inn.Skaden gjelder kjøpsforsikring:
Gjelder det skade tilknyttet kjøpsforsikringen, må du fylle ut et skadeskjema og sende det inn til BNP Paribas Cardif på e-post eller brev:
Meld skade kjøpsforsikring (PDF)
Kontaktinformasjon til BNP Paribas Cardif:
forsikring@bnpparibascardif.no
BNP Paribas Cardif
Postboks 140 Sentrum
0102 Oslo
Nettside: www.bnpparibascardif.no
Telefon: +47 23 23 75 00
Skaden gjelder en reise- og avbestillingsforsikring:
Er det en reise- og avbestillingsforsikring du skal melde inn en skade på, er det Gouda forsikring som vil hjelpe deg videre.
Du melder inn en skade i Goudas digitale skadeportal:
Kontakt ved akutt skade på reise:
Gouda Alarmsentral
Telefon: +45 33 15 60 60
Telefaks: +45 33 15 60 61
E-post: alarm@gouda.dk
Kontakt ved ikke akutt skade:
Gouda Reiseforsikring
Skadeavdelingen
Telefon: +47 21 40 85 00
E-post: skade@gouda.no
Nettside: www.gouda.no
Skaden gjelder ID-tyveri:
Det er cxLoyalty, som på vegne av Gouda, håndterer skader dekket av denne forsikringen.
cxLoyalty kontakter du på telefon: +47 66 98 66 02. De er tilgjengelig 24 timer i døgnet - 365 dager i året.