Til hovedinnhold

Ønsker du å reklamere på et kredittkortkjøp? Logg in på Min Side, gå til Kredittkort - Reklamasjoner, og fyll ut skjemaet der.

Gjelder reklamasjonen flybilletter hos Flyr? Les her om hvordan du skal gå frem.

Kontakt oss

Du som er kunde i Komplett Bank kontakter oss enkelt via meldingsboks på Min Side.

Kontakt oss på telefon

Kundeservice: (+47) 21 00 74 50

Kundeservice åpningstider:
Mandag - fredag kl. 09 - 14
Lørdag - søndag: Stengt

Helligdager vi har stengt finner du her

Sperre kredittkort:
24 timer I døgnet, hele året.
Sperretjeneste kredittkort: (+47) 21 00 74 50

Ofte stilte spørsmål

Ja, Komplett Bank tilbyr eFaktura på både lån og kredittkort. Du finner også din faktura på Min Side og i Komplett Bank appen.

Vi tilbyr kun én forfallsdato, den er fast for alle våre kunder den 20. i hver måned.

Handlekonto fra Komplett Bank er en konto der du kan samle alle fakturaer fra kjøp du gjør hos Komplett.no.

Du vil få én månedlig faktura, hvor vi kun krever et minstebeløp innbetalt, utover dette bestemmer du nedbetaling helt selv.

Nye kjøp som gjøres på faktura eller utsatt betaling, vil overføres til din konto dagen etter forfall. Du trenger derfor ikke bekymre deg for en innbetaling med en gang.

Her har vi laget en guide til hvordan du kobler kortet ditt til Komplett.no.

Merk at du må ha app versjon 1.7 eller nyere.  

Koblingen er gyldig selv hvis du sletter appen.

Dersom du har mistet kortet ditt er det viktig at du sperrer dette så raskt som mulig.

Du kan sperre kortet ved å logge inn i appen, på Min Side eller ved å ta kontakt med oss på telefon. Sperretjenesten er døgnåpen. 

Sperretjeneste mandag- fredag, 09:00 - 14:00, telefon: (+47) 21007450

Sperretjeneste øvrig tid, telefon: (+371) 67096903

Meldingsboksen finner du når du er logget inn på Min Side

Klikk på navnet ditt, øverst på siden, for å få opp menyen hvor du kan velge Meldingsboks.