Til hovedinnhold
Vennligst vent...

Kundetiltak

Loven mot hvitvasking pålegger alle banker å innhente informasjon om sine kunder, også kalt kundetiltak. Vi må blant annet kjenne til formålet med kundeforholdet og vite hvordan du som kunde bruker våre produkter og tjenester. Dette gjør vi gjennom å stille en rekke spørsmål til alle våre kunder. Om du ikke besvarer spørsmålene kan det i lengden lede til at du ikke kan benytte våre tjenester.

Komplett Bank arbeider kontinuerlig med å opprettholde beste kvalitet i vår virksomhet og en del av dette arbeidet er å tilse at vi oppfyller juridiske krav for vår bransje

Vi jobber aktivt for å beskytte dine økonomiske interesser. Vi har som bank et ansvar for blant annet å bekjempe svindelforsøk, ID-tyveri og økonomisk kriminalitet som hvitvasking og terrorfinansiering. For å opprettholde den tilliten vi har som samfunnsaktør er det avgjørende for oss å ivareta dette ansvaret. Ved å svare på de spørsmålene vi stiller bidrar du til dette viktige arbeidet.

Her kan du lese mer om kundetiltak